zaterdag 31 december 2011

Kerst boekkaarten

Voor mijn collega,s maak ik elk jaar een kaart , dat is elk jaar iets anders nu heb ik dus een boekkaart gemaakt heel leuk om te doen maar wel heel bewerkelijk als je er 16 gaat maken . Ik heb veel ideetjes van Neline Plaisier en Monique Lokhorst gebruikt , dat zijn wel inspiratiebronnen voor mij , maar ik heb ook van andere afgekeken hoor ,   ik zou zeggen kijk u zelf maar even ik zet ze hier neer ,veel kijkplezier.
Ik wil iedereen een gezond en een creatief 2012 toewensen .
Dit is de binnenkant van het doosje ,daar heb ik een paar chocolaatjes en een paar waxine lichtjes ingedaan , met een kerstboodschap in een envelope van Tim Holtz .
En dit is de achterkant , misschien is het jullie al opgevallen, maar ik ben weg van Magnolia stempels en van Tim Holtz stanzen .
Groetjes humartine

4 opmerkingen:

  1. hallo humartine ik wens jou ook een heel mooi en gezond 2012 toe wat zijn je boekkaarten mooi geworden daar heb je wel een heel werk aan gehad maar je collega,s zullen dat wel erg mooi gevonden hebben jammer dat ik geen collega ben ha ha groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Humartine je had al een tijdje niets geplaatst, maar ik begrijp nu waarom, meid wat een productie echt prachtig, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je reactie op mijn blog over de NAC taart. Benieuwd hoe je neef hem vindt ... hihi!

    Wat maak jij ook een leuke kaarten zeg!

    Ik ontwerp ook produkten voor o.a. Joy Crafts. Neem maar eens een kijkje op http://www.123website.nl/noor-design

    Liefs
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterende kaarten.
    Wat een boel werk, maar het resultat is gewoon super.

    BeantwoordenVerwijderen